2014. július 27., vasárnap

7. fejezet - Dögös Fekete Ismeretlen

Vasárnap el voltam a családdal, de leginkább otthon voltunk. Hétfő reggel van, már elkészültem, 20 perc múlva indulunk egy fotózásra. Kíváncsi vagyok. A legújabb Chanel kollekciót mutatjuk be. Vani nagyon izgul, ez az első fotózása velünk. Elmerültem a gondolataimban miközben pakolásztam, majd megcsörrent a telóm. Chuck volt az. Kimentem a folyosóra, hogy Vani ne hallja,ki az, majd felvettem.
-Mit akarsz Chuck?
-Neked is szia. Mivel az SMS-re nem reagáltál, gondoltam felhívlak. Beszélnünk kell.
-Most nem érek rá, fotózásra megyünk.
-És délután?
-A délután megfelel. Dobok SMS-t, ha ráérek.
-Rendben. Szia.-mondta, majd kinyomtam. Visszamentem a szobánkba, majd leültem az ágyamra, és Vanira mosolyogtam.
-Nagyon ügyes leszel. Ne izgulj.
-De ez az első fotózásom veletek. És az első a Chanel-nél. Van miért izgulnom.
-Oké, megértelek. Én is izgultam az elsőnél. De meglátod jó buli lesz.-mosolyogtam, ő pedig megölelt.
-Köszönöm.-mosolygott. Összekapkodtuk a cuccainkat, majd lementünk a hall-ba. Pár percen belül elindultunk. A fotózás egy eldugott helyen volt. Gyorsan puccba vágtak minket, majd elkezdődött a fotózás. Fiatalos és csinos ruhákban pózoltunk, nagyon jól éreztem magam. És Vani nagyon profi, a kamera imádta.
-Vani, fantasztikus voltál.-öleltem meg nevetve.
-Köszönöm, te sem panaszkodhatsz.-mosolygott. Visszamentünk a szállásra, majd megebédeltünk. Hmm, olasz kaja volt, nagyon finom volt. Ebéd után dobtam egy SMS-t Chuck-nak, hogy nála leszek 10 perc múlva.
-Figyelj Vani, el kell mennem, te készülj nyugodtan a randira, sietek vissza.-mondtam.
-Oké de hová mész?
-Beszélnem kell egy baráttal. Sziaaa.-nevettem, majd beültem a taxiba, amit hívattam magamnak. Elvitettem magam Chuckhoz, majd felmentem hozzá a lifttel.
-Szia Chuck. Mi az a fontos dolog?-kérdeztem.
-Szia Dorina, örülök hogy látlak.
-Semmi, csak rég beszéltünk. Mi újság veled?
-Hétvégén családdal voltam, ma meg Chanel fotózás volt. Este pedig randizni megyek.-szaladt ki a számon. Istenem, minek hazudozom.
-Ohh és kivel?-nevetett Chuck.
-Nem mindegy az neked?
-Oké, te tudod.
-Chuck, tudom, hogy fura lesz amit mondok, de kérlek vigyázz Vanira és ne használd ki.
-Oké.-nevetett.
-Komolyan beszéltem.-morogtam.-Magadra hagylak, készülj a randira. Szia.-mondtam, majd beléptem a liftbe és levitettem magam. Az előcsarnokban megláttam egy fekete hajú srácot, aki így első látásra elég ismerős volt. Közelebb mentem, majd megláttam, hogy a "dögös fekete ismeretlen" az.
-Szia.-léptem hozzá, félénken. Levette a szemüvegét, majd rám mosolygott.
-Helló, Adam vagyok.
-Dorina. Örülök hogy megismertelek. Bocsi, hogy csak így idejöttem, csak felismertelek.
-Semmi baj, sok rajongó jön hozzám.-nevetett.
-Mi?-néztem rá értetlenül.
-Várj te nem tudod ki vagyok?-kérdezte, majd megráztam a fejem.-Adam Lambert. Így sem ugrik be?-megint megráztam a fejem, mire elmosolyodott.
-Én onnan ismertelek meg, hogy a múltkor a nagy sietségben nekem szaladtál.-motyogtam.
-Ohh tényleg, ne haragudj. Kárpótlásul meghívhatlak egy italra?-mosolyodott el.
-Persze.-mosolyogtam, majd bele karoltam, és a bárba mentünk. Elmentünk a lift előtt, amiből pont akkor szállt ki Chuck. Hoppá. :D
Nem törődve vele, Adammel tovább mentünk, majd kért egy Whisky-t magának, én pedig magamnak egy Martinit.
-Honnan jöttél? Tuti nem amerikai vagy.-mosolyodott el. Istenem, de helyes.
-Jó a meglátásod, francia vagyok.-mosolyogtam.
-Bírom a franciákat. Jó közönség.
-Oké, most már elárulod ki vagy?-nevettem fel kínosan. Abban a pillanatban a TV-ben Adam egyik klipje kezdődött, a For Your Entertainment.
-Nézd meg a klipet és megtudod.-kacsintott. Egész végig a TV-re figyeltem, és megállapítottam, hogy hogy irtó dögös ebben a klipben. És a hangja is nagyon jó.
-Hú, így már értem.-nevettem el magam.
-Örülök neki. Mesélj magadról.-bátorított, miközben ivott a Whisky-ből.
-Oké. Dorina Marceau vagyok, 20 éves, francia. 6 éve modellkedem. A szüleim is itt laknak, New Yorkban. A legjobb barátnőmet Vaninak hívják, szintén modell. Apám Leslie, anyám Mariann, öcsém Leslie. 18 éves korom óta lakom New York-ban. Most te mesélj egy kicsit.-mosolyogtam, majd ittam a Martiniból.
-Rendben. Tehát, most már tudod, Adam Lambert vagyok, 28 éves, énekes. Egy tehetség kutatóban, az American Idolban fedeztek fel, második lettem, de úgy érzem a karrierem egyre jobban fellendül. Imádok énekelni, színészkedni, és persze bulizni.-mosolygott. Pár órát beszélgettünk, majd olyan 10 felé sétálni mentünk a városban. Adam egy nagyon aranyos, jó fej, vicces, kedves, és legfőképpen helyes srác. Nagyon jól elvoltunk, majd hívott egy taxit, és a házunkhoz vitettük magunkat.
-Köszönöm Adam ezt a csodás délutánt és estét. Nagyon jól éreztem magam.-mosolyodtam el.
-Én köszönöm. Megismételhetnénk valamikor, ha gondolod.-fogta meg a kezem, majd megpuszilta. Telefon számot cseréltünk, majd elköszöntünk egymástól. Vigyorogva felszaladtam a szobánkba, majd berontottam. Vani az ágyon tumblizott, majd amint meglátott, kérdőn nézett rám és a vigyori fejemre.
-Hol voltál és mi lett veled?-nevetett, majd felállt és megölelt.
-Előbb mesélj te.-ültem le vele szembe, ő pedig belekezdett.
-Háát Chuckkal egy bárba mentünk, beszélgettünk, és most már hivatalosan is egy pár vagyunk.-mosolygott, mire én a nyakába borultam. Bár nem támogatom a kapcsolatát Chuckkal, örülök, hogy boldog.
-Naa te mesélj.-vigyorgott.-Még egy üzit se dobtál, már aggódtam érted.
-Sajnálom, csak Adam...na szóval ugye meglátogattam az egyik barátomat, és összefutottam egy sráccal a hall-ban, aki nem más volt mint a dögös fekete ismeretlen. Tudod, aki nekem jött a parkban.-nevettem.-Igen, tehát összefutottam vele, majd beültünk a hotel bárjába. Amikor beszélgettünk, beadták az egyik klipjét, innen leesett, hogy énekes. aztán 10 körül sétálni kezdtünk a városban, majd hazakísért. Ennyi. Ahww annyira jó volt, és most hogy megismertem, még dögösebb.-vigyorogtam.
-Oké, keressünk rá.-sikítozott a barátnőm, majd rákerestünk. Megnéztük a klipjeit, meghallgattuk a zenéit.
-Tényleg dögös a srác. Hajrá kislány. Lesz második randi?-tudakolta drágalátos barátnőm.
-Hát, arról nem beszéltünk, de telefon számot cseréltünk.-vigyorogtam.
-Úúúú király, nagyon drukkolok.-vigyorgott. Vani elment zuhanyozni, én pedig gondolkoztam. Tehát, Vani Chuck Bass-el jár, én pedig egy popsztárral, Adam Lambert-el randizom. Elmosolyodtam a gondolattól, majd amikor kijött Vani, én bementem és gyorsan lefürödtem. Fürdés után Vanival beszélgettünk a napunkról, Chuckról és Adamről, majd nem sokkal később elaludtunk...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése