2014. július 29., kedd

8. fejezet - Dögös Fekete Ismerős

2 nap telt a randim óta Adammel, és még nem keresett. Tisztára kivagyok. Vani éli boldog életét Chuckkal tegnap együtt aludtak, de gondolom más is történt. Reggeli után Vanival úgy döntöttünk, elmegyünk vásárolni.
-Minden rendben közted és Chuck között?-kérdeztem, miközben beültünk egy fagyizóba.
-Igen, minden tökéletes, és tegnap lefeküdtünk...-harapta be vigyorogva az alsó ajkát.
-Úúú és milyen volt?-nevettem.
-Fantasztikus. Ismétlős lesz.-nevetett.
-Örülök hogy minden oké köztetek, de tanácsot szeretnék kérni tőled.-mondtam.
-Hallgatlak.-tette le a fagyi kelyhét és csak rám összpontosított.
-2 nap telt el a randink óta Adammel. És azóta nem keresett. Ki kéne akadnom?
-Mi? Bunkó. Hívd fel.
-Nem, dehogyis. Ha holnapig sem keres, max akkor.-mondtam. Bementünk a Prada-ba, majd miközben egy ruhát próbáltam, megcsörrent a telefonom, ami Vaninál volt.
-Ki az?-kérdeztem, de Vani megelőzött és felvette.
-Szia Adam. Vanessa vagyok, Dorina barátnője.
-Vanessa azonnal add ide a telefonom!-néztem ki a fülkéből.
-Hogy gondolod, hogy 2 napig nem keresed őt, most meg csak úgy felhívod?-mondta, mire a tenyerembe temettem a fejem.
-Rendben, adom.-mondta Vani, majd benyújtotta a telóm.
-Köszönöm.-morogtam.-Szia Adam.
-Szia Dorina, ez fura volt.-nevetett.
-Tudom, sajnálom.-nevettem.
-Semmi gond, sajnálom hogy nem hívtalak, csak stúdióztam.
-Nem baj, megértem.
-Vani is?
-Remélem.-nevettem.
-Hogy vagy?-kérdezte.
-Köszönöm, jól, és te?
-Én is megvagyok. Este ráérsz?-kérdezte, mire magamban felsikítottam.
-Persze.-mosolyogtam.
-Rendben. 8 óra?
-Tökéletes, a hotelunknál várlak.
-Oké. Szia.
-Szia.-mondtam, majd kinyomtam a telefonom és felsikítottam örömömben.-Vanii, este randizok.
-Király. Keressünk egy jó ruhát, ez nem az igazi.-mosolygott. Én is beláttam, , hogy tönkre kövérít ez a ruha, így inkább átmentünk a Topshopba, ahol megtaláltuk az igazit. Délután 5re értünk haza, majd gyorsan készülődni kezdtem. Próbáltam minél szebb lenni, és ebben Vani is segített. 7:59kor elhagytam a szobánkat, majd lementem a hotel elé. Adam már lenn várt, és amikor megláttam, a pillangóim felébredtek a gyomromban. Istenem, még mindig olyan helyes.
-Szia.-léptem oda hozzá, majd nyomtam egy puszit az arcára.
-Szia. Csodásan nézel ki.
-Te sem panaszkodhatsz.-vigyorogtam, majd beültem a limóba, és elindultunk.
-Még egyszer sajnálom, hogy nem kerestelek 2 napig, csak épp az új dalomon dolgoztunk. De tudnod kell, hogy sokat gondoltam rád.-mosolyodott el. Jézusom *o*.
-Semmi gond, megértem. Én is rád.-mosolyogtam.-Mikor lesz hallható az új dalod? Kíváncsi leszek rá.
-Jövőhéten. Kíváncsi leszek a véleményedre.
-Biztosan tetszeni fog.-mosolyogtam, majd kiszálltam a kocsiból, mivel megérkeztünk. Egy elegáns étterembe érkeztünk, ahol tengeri herkentyűket lehet enni csak.
-Öhm, ugye szereted a tengeri herkentyűket?-mosolyodott el kínosan.
-A polip meg a rák a kedvencem.-vigyorogtam, majd bementem, ő meg utánam. Leültünk az asztalunkhoz, majd rendeltünk 2 pohár pezsgőt és kaját.
-Nagyon vártam a ma estét. Tudod, féltelek elhívni.-mondta, miközben az ujjaimmal játszott az asztalon.
-Miért?-kérdeztem értetlenül.
-Nem tudom.-nevetett.-De aztán mégis elhívtalak.
-Nagyon örülök, hogy elhívtál.-simítottam végig én is az ujjain, mire megdermedt, és a kezeinket nézte. Elmosolyodtam, majd kihozták a kajánkat, így Adam is visszatért.
-Öhm, bocsi.-nevetett kínosan.
-Semmi baj.-mondtam, majd enni kezdtünk. Vacsora után Adam felajánlotta, hogy menjünk el hozzá filmet nézni. Beültünk a limóba, majd egy hatalmas és gyönyörű fehér házhoz mentünk.
-Üdvözöllek szerény hajlékomban.-engedett be. Egy gyönyörű nappaliba léptem, és a szavam is elállt.
-Szerény?-nevettem el magam.
-Figyelj, csinálok popcornt, addig nézz szét ha gondolod.-mosolygott rám. Felmentem az emeltre, és vagy 10 szoba tárult elém.
-Elbújok, keress meg!-nevettem, majd gyorsan elbújtam az egyik szobába. Pár másodperc múlva lépcső dobogást hallottam, és próbáltam visszatartani a levegőt. Már vagy 5 perce ott álltam, azt hittem feladta a keresésem, amikor benyitott a szobába. Egy hosszú és vékony szekrénybe bújtam. Pár másodperc múlva kinyitotta az ajtót, majd belépett hozzám.
-Megvagy.-nevetett halkan.
-Fenébe!-motyogtam, mire elnevette magát és közelebb hajolt. Végig simított a karomon, majd egyik kezét a derekamra tette, a másikkal végigsimított az arcomon. Éreztem, hogy egy apró puszit nyom az arcomra, majd már majdnem megcsókolt, amikor megszólalt a tűz riasztó.
-Fenébe.-mondta. Gyorsan lementünk a konyhába, majd megláttuk, hogy füstöl a mikró. Gyorsan kivettük belőle a popcornt, majd ki is dobtuk, mivel szénné égett.
-Sajnálom. Tökre szerencsétlen vagyok.-nevetett kínosan, majd a hajába túrt. Ahw *-*.
-Nem vagy szerencsétlen.-mondtam.
-Igaz. Szerencsés vagyok, hogy egy ilyen szép lánnyal randizom.-mosolygott rám, mire én tökre elpirultam. Nevetve közelített, majd megölelt.
-Aranyos vagy.-mondta, majd megint elkezdett játszani az ujjaimmal. Közelebb lépett, keze megint a derekamra tévedt, majd közelebb húzott magához és megcsókolt. Azt hittem kiugrok a bőrömből. Az egyik kezemet a tarkójára tettem, másikat a hátára. Nyelve megpöckölte a számat, bejutásért könyörögve, amit meg is adtam neki. Pár másodperc múlva elváltunk egymástól, ő pedig mosolyogva várta a reakcióm. Elégedetten elmosolyodtam, majd nyomtam egy puszit a szájára és a nappaliba mentem, ő meg utánam.
-Mit nézzünk?-lépett a polchoz. Odasétáltam mellé, a vállára tettem a kezem, majd nézelődtem a filmek között.
-Úú ez jó lesz.-vigyorogtam, majd levettem a polcról a Rossz Tanárt.
-Elmúltál már 16 éves?-kérdezte nevetve, mire vállba bokszoltam. Amíg berakta a filmet, helyet foglaltam a kanapén, ő pedig mellém ült és átkarolt. Az egész filmet végignevettük szinte, imádom ezt a filmet.
-Oké, hát ez egy elég fura film nem gondolod?
-Hát az, de vicces.-vigyorogtam. Megnéztem a telefonomon, hogy hány óra. Jézusom, éjfél elmúlt.
-Basszus Adam. Éjfél elmúlt.
-És az mért baj?
-Éjfélre mindenkinek vissza kell érnie.-mondtam.-Nagyon le fognak cseszni.-mondtam, majd tárcsáztam Vani számát. Harmadik csöngésre fel is vette.
-Halo..-morogta.
-Aludtál? Bocsi hogy felkeltettelek, csak tudod Adammel randizunk és nem figyeltem az órát. Elmúlt éjfél. Mit csináljak?-siránkoztam.
-Figyelj, 7kor nyitják a kapukat, Rosa 9kor kelt mindenkit. 7-9ig gyere be valahogy, most meg aludj valakinél.
-Hát köszi...Öhm, oké, alszom akkor egy hotelben, holnap pedig beosonok. Köszönöm. Hagylak aludni, jó éjt.
-Szia.-mondta, majd kinyomta.
-Minden oké?-lépett hozzám Adam, majd végigsimított a hátamon.
-Igen, holnap beosonok, most pedig megtennéd hogy elviszel egy szállodába?
-Nem kell szálloda, aludj nálam.
-Nem probléma? Alszok a nappaliba, vagy....-mondta, de nem tudtam befejezni, mert megfogta a kezem és felhúzott az emeletre.
-Zuhanyozz le, tessék.-mondta, majd a kezembe nyomta az egyik pólóját és az egyik bokszerét, meg egy törcsit.-Én addig megágyazok.-mosolygott. Bementem, majd beleszagoltam a pólóba amit adott. Igazi Adam illata volt, legszívesebben megtartottam volna. Gyorsan vettem egy hideg zuhanyt, majd felvettem a dolgokat, amiket Adamtől kaptam. Kimentem, majd rám kapta a tekintetét. Elmosolyodott, majd elém állt és megpuszilt.
-Irtó jól áll.-suttogta, mire elpirultam. Kinevetett, majd ő is elment zuhanyozni, én pedig leültem az ágyára és vártam. Amint kijött, felálltam, majd odamentem hozzá, és nyomtam egy puszit az arcára.
-Jó éjt.-mondtam, majd már mentem volna az ajtóhoz, amikor visszahúzott és az ágyára ültetett.
-Maradj.-vigyorgott, majd benyomott egy filmet, nem tudom mi volt a címe. Minden esetre elkényelmesedtem mellette, mellkasára hajtottam a fejem, ő pedig megpuszilta azt. Nem sokkal később, éreztem, hogy egyre nagyobbakat pislogtam, majd elaludtam..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése