2014. július 14., hétfő

Bevezető

Sziasztok! Dorina Marceau vagyok, egy vicces, jó fej, őrült 20 éves francia modell csaj, aki minden buliban benne van. Lassan 6 éve modellkedem, különböző divat cégeknél modellkedtem már, köztük Louis Vuitton, Chanel, Pepe Jeans, Dolce & Gabbana, Retro Jeans, DKNY, stb. Dolgoztam már együtt Cara Delevingne-el, Miranda Ker-rel, Adriana Lima-val és még számos más modellel. Van egy csoportom, akikkel járjuk együtt a világot. 11-en vagyunk. Név szerint: Én, Molly, Penelopé, Olivia, Maria, Jenny, Elena, Jordan, Lexie, Amy, Gabriella. Nem olyan borzasztó modellnek lenni, mint azt sok ember hiszi. Ha kedvünk van, nyugodtan ehetünk a Mekiben, kihagyhatunk egy sport napot, stb.

Magánéletem: 18 évesen költöztem véglegesen New York-ba. A szüleim is jöttek velem, itt tengetik a mindennapjaikat. Hetente, rosszabb esetben 2 hetente látom őket a munkám miatt. Büszkék rám, amikor említenek a TV-ben, rádióban, és mindenben támogatnak. Van egy öcsém, Leslie. Anyukám Mariann, apukám szintén Leslie. Nagy szüleimet havonta látogatjuk meg sajnos. Nincs legjobb barátnőm. Akit a legjobb barátnőmnek neveztem, vele megszakadt a kapcsolatom. Keresem a helyem a lányok között. El vagyok velük, de egyik sem az a lány, akinek az összes titkomat elmondhatnám. Szeretném, ha megtalálnám végre a helyem, és találnék egy legjobb barátnőt :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése