2014. augusztus 4., hétfő

10. fejezet - Dupla Randi

Másnap reggel szokásosan 9kor keltünk, elkészültünk, reggeli,blablablaaa....kéne, hogy történjen valami izgi.
A mai napot Adammel töltöm, így felkaptam valami csinosat, és elkészültem. Már indultam volna le, amikor kaptam egy SMS-t. Adam írt, ez állt benne:"Hozz fürdőruhát:*". Hát jó. Beraktam a margarétás bikinimet, majd lementem a hotel elé. Pár percet várnom kellett, de aztán végre megérkezett a saját kocsijával. Kiszállt, én pedig mosolyogva sétáltam felé.
-Szia.-mosolyogtam, majd nyomtam egy puszit a szájára.
-Szia szépségem!-mosolyodott el. Beültünk a kocsiba, majd a házához vettük az irányt.
-Hogy aludtál?-kérdezte.
-Remekül. Kipihentem magam. Te?
-Én veled álmodtam.-vigyorgott.
-Úúú mit?-csillant fel a szemem.
-Hát az titok.-nevetett.
-Naaaaa.-nyafogtam.
-A-a.-szívatott.
-Oké akkor megsértődöm.-tettem karba a kezem, és azon a 2 percen, amíg oda nem értünk, duzzogtam. Leparkoltunk a hatalmas udvarba, majd mielőtt kiszálltunk, odahajolt hozzám.
-Édes vagy amikor megsértődsz.-súgta, majd megcsókolt. Pár perc múlva elhúzódott, én pedig mosolyogva az ajkamba haraptam. Kiszálltunk a kocsiból, majd bementünk a házba. Letettem a kanapéra a táskám, majd én is elhelyezkedtem.
-Mért kellett a fürdőruha?-kérdeztem, miközben helyet foglalt mellettem.
-Szerinted?-nevetett.
-Nem tudom.-haraptam be a számat, majd vigyorogva a nyakába pusziltam. Felfelé haladtam a puszikkal, majd amikor a szájához értem, megharaptam az alsó ajkát, majd megcsókoltam. Derekam köré fonta a karját, majd az ölébe ültetett. Elmosolyodtam, majd tovább csókoltam. Egy idő után elhúzódtam, és csak puszilgattam, az arcát, nyakát. Egyre jobban megkedvelem, sőt úgy érzem, hogy......kezdem megszeretni. Amíg ezen elgondolkoztam, észre vettem, hogy Adam vette át a terepet, és édesen puszilgatta a nyakamat. Élveztem a pillanatot, és úgy éreztem ki akarom mondani azt az egy szót. Csak félek, mit reagál rá. A gondolataim elkavarodtak, és észre sem vettem, hogy ki mondtam.
-Szeretlek.-mondtam halkan. Elhúzódott tőlem egy picit, homlokomat az övének támasztotta, majd elmosolyodott.
-Én is szeretlek.-simította meg a karomat. Megkönnyebbülve felálltam az öléből, majd elé álltam.
-Vedd át a fürdőruhád.-nézett fel rám vigyorogva.
-Igenis.-nevettem, majd a táskámmal együtt elvonultam a fürdőbe. Gyorsan átvettem a fürdőruhám, majd kimentem a nappaliba. Pár másodperc múlva Adam átkarolta a derekam, és nyomott egy puszit a nyakamra, majd a kezembe nyomott két törölközőt.
-Menj ki a medencéhez, pár perc és megyek.-mondta, majd elengedett. Kimentem a házból, majd megkerültem. Hát, nem hazudok, egy 15 méter hosszú, 8 méter széles medencét találtam magam előtt. Letettem az egyik nap ágyra a törcsiket, majd leültem és szétnéztem az udvaron. Gyönyörű volt, a zöld fű, a fák és a virágok elkalandoztattak egy kicsit.
-Itt is vagyok.-mondta nevetve Adam, majd a kis asztalra tett egy tálcát.
-Mit hoztál?-ugrottam fel, majd odaszaladtam hozzá.
-Koktélt.-nevetett, majd nyomott egy puszit a fejemre. Felkapott a kezébe, amit aranyosnak és romantikusnak találtam volna, hogyha nem a medence felé tartottunk volna.
-Héé mit művelsz, tegyél le!-sikítottam, de a következő pillanatban éreztem, hogy a hideg víz mindenemet ellepi. Felküzdöttem magam a felszínre, majd felemeltem a középső ujjam, mire felnevetett.
-Segíts kijönni.-nyújtottam ki a kezem, de ő csak megrázta a fejét.
-Nem dőlök be.
-Nem vagy rendes.-duzzogtam. Beugrott ő is a vízbe, felzselézett haja picit lelapult, de még így is dögös volt és imádni való. Odaúsztam hozzá, majd megcsókoltam. Vizicsatáztunk, versenyeztünk, és elvoltunk.
-Gyere ki, kenj be nap tejjel, utána én is bekenlek.-mosolyogtam, majd lefeküdtem az egyik nap ágyra és bekentem a hasam, mellkasom, karom, lábam, arcom. Amikor Adam is kijött, bekente a hátam, majd megcsókolt. Lefeküdt, majd én is bekentem, csak mivel lusta volt, mindenhol nekem kellett. Napoztunk egy kicsit, majd pár perc múlva hallottam, hogy halkan énekelni kezd. Elmosolyodtam, és rögtön felismertem a dalt. Hiszen a csengő hangom, a For Your Entertainment volt az. Kb. 1 perc múlva megcsörrent a telefonom, mire felnevettem.
-Szia.-vettem fel.
-Sziaaaaa.-sipított bele Vani.
-Mizu?
-Semmi. Figyi, arra gondoltam, hogy este elmehetnénk dupla randira.
-Öhm, oké. Beszéld meg Chuckkal, én is megbeszélem Adammal.
-Rendben, később hívlak.-mondta, majd kinyomott.
-Vani hívott. Azt mondta, este menjünk el dupla randira.-nevettem, majd leültem Adam lábához.
-Benne vagyok.-mondta, majd felült.-Amúgy is meg akarom ismerni a barátaidat.-mondta, majd adott egy puszit. Felsóhajtottam, rámosolyogtam, majd elgondolkoztam. Egy közös este Chuckkal? Mindegy, Vani és Adam kedvéért kibírom. Még fürödtünk egy órát, megittuk a koktélokat, majd bementünk a házba.
-Nem vagy éhes?-kérdezte, mire előkapta a telóját és pötyögött valami számot.
-Deee.-nyavalyogtam.
-Milyen pizzát kérsz?
-Ahww gyrososat.-mondtam, mire elnevette magát. Ő magának rendelt egy 4sajtosat, nekem gyrososat, majd beültünk a nappaliba.
-Mikor beszéltél utoljára a szüleiddel?-kérdezte.
-Tegnap előtt. Te?
-Tegnap. Meséltem nekik rólad. Alig várják hogy megismerjenek.
-Bemutatnál nekik?-néztem fel rá.
-Persze. Hiszen a barátnőm vagy.-mondta, majd megcsókolt. Elmosolyodtam, majd nem sokkal később elhúzódtam, de csak egy kicsit. Apró csókokat nyomtam a szájára. Ő erőszakosan használta a nyelvét, én pedig átmásztam az ölébe. Csók csatánkat a csengő zavarta meg.
-Bocsi.-biggyesztette le a száját, majd kiszállított az öléből és az ajtóhoz szaladt. Átvette a pizzákat és fizetett. Bejött, majd odaadta a pizzámat. Felnyitottam, majd azonnal neki is estem mert már nagyon éhes voltam.
-Finom?-kérdezte.
-Ahha.-mosolyogtam, majd odanyújtottam az egyik szeletet, ő pedig nevetve beleharapott. Én is megkóstoltam az övét, de nekem a gyrosos a best. :3 Átkarolt, miközben ettünk.
-Ha leeszed a fejem, megöllek.-mondtam, mire felnevetett.
-Nem fogom leenni a fejed.-mondta, majd tovább ettünk a tv-t bámulva. Miután megebédeltünk, Adamnek remek ötlete támadt.
-Felesz vagy mersz?-vigyorgott perverzül.
-Mire készülsz?
-Hmm, semmire.-mosolygott, majd letelepedtünk a földre.
-Oké, kezd te.
-Merek.-mosolyodott el.
-Oké. Menj ki egy szál bokszerben az utcára.
-Te teljesen bolond vagy.-nevetett, majd felállt. Én élveztem a látványt, amíg vetkőzött. Bosszúból a fejemhez dobta a pólóját. Kikísértem az utcára, ő pedig szerencsétlenül elsétált a szomszédig meg vissza. Végigröhögtem az egészet, főleg amikor megláttam a szomszéd meglepődött fejét. Visszamentünk a házba.
-Nagyon gonosz volt.-tolt a falhoz, én pedig nevetve nyomtam egy puszit a nyakára. Ujjaimat végigvittem a mellkasán és a hasán, ő pedig felkapott a kezébe és megcsókolt, közben pedig a kanapéhoz mentünk. Felém hajolt, miközben csókolt, én pedig elmosolyodtam, majd elhúzódtam tőle.
-Szeretlek.-morogta, nekem pedig egy hatalmasat dobbant a szívem, és a pillangóim előtörtek.
-Én is szeretlek.-mosolyogtam, majd még nyomtam egy puszit a szájára, majd visszaültünk játszani.
-Merek.-fújtam ki a levegőt.
-Ha már modell vagy, modellkedhetnél fehérneműben nekem.-mondta, majd édesen elmosolyodott.

-Mi?-képedtem el. 
-Jól hallottad.-harapott az ajkába, én pedig sóhajtva felálltam és elvonultam. Csak a bugyimat és a melltartómat hagytam magamon, majd amikor visszamentem, kajánul elmosolyodott. 
-Ha fehérnemű modell lennél, az összes pasi le akarna rángatni a kifutóról.-mondta, mire elnevettem magam, majd odamentem hozzá és az ölébe ültem. Élesen beszívta a levegőt, én meg élveztem hogy szívathatom. Végignézett rajtam, majd átölelte a derekam és közelebb húzott magához. Hátrahajtottam a fejét, a hajába túrtam, majd megcsókoltam. A keze a derekamról a fenekemre csúszott, én pedig belemosolyogtam a csókunkba. 
-Éreztem, hogy ebből nem sima felelsz vagy mersz lesz.-sóhajtott fel, amikor a nyakát árasztottam el puszikkal. Óvatosan a nyakába haraptam, mire felszisszent. Kuncogva végigsimítottam a mellkasán meg a hasán, egészen a bokszeréig. 
-Vége a gyerek napnak, baby.-súgtam, majd utoljára megcsókoltam és felálltam az öléből.
-Neee! Ismétlős gyerek napot akarok.-nyafogott, én meg felnevettem és visszaöltöztem. Amikor visszamentem, már ő is fel volt öltözve és a tévét bámulta. 
-Na szia.-ültem le mellé mosolyogva, majd nyomtam egy puszit az arcára.
-Szia szívem.-ölelt át, majd megcsókolt. 
-Mikor akarsz készülni?
-Háát most 4 óra van, mikorra jönnek?
-Szerintem 7-8, de felhívom.-mondtam, majd tárcsáztam Vanit.
-Sziaaa.-mondta.
-Na mikorra jöttök?
-7.-mondta mosolyogva, majd elnevette magát, gondolom Chuckkal elvoltak. 
-Oké, várunk, a címet elküldöm SMS-ben, sziaa.-mondtam, majd kinyomtam és gyorsan elküldtem a számot. Nagyon nem akartam készülni, hiszen csinos ruhában jöttem, majd egy kicsit sminkelek, de az 15 perc. 
-Oké, 7kor jönnek.
-Segítesz valami ruhát választani?
-Persze.-mosolyogtam, majd felhúztam a kanapéról és felmentünk a szobájába. Kiválasztottam egy jó kis szerkót, hozzá való cipővel, majd kértem törölközőt és elmentem zuhanyozni. Utána átadtam a terepet Adamnak, ő zuhanyzás után belőtte a haját, a szokásos, minimális sminkjét feltette, majd utána én is megfésülködtem, kisminkeltem magam, majd visszavettem a ruhámat. Ő is felvette a szerkóját, és mire végeztünk, háromnegyed 7 volt. 
-Nagyon jól nézel ki.-mosolyogtam.
-Te pedig gyönyörű vagy.-mondta, majd megcsókolt. 
-Olyan rossz hogy ilyen magas vagy.-nyávogtam, ő pedig egy kicsit behajlította a térdét, így egy magasak lettünk. Elnevettem magam, majd lementünk a nappaliba. Pár perc múlva dudáltak, így kimentünk a lakásból, Adam bezárta az ajtót, majd kimentünk a limóhoz. 
-Na megjött az álom pár.-nevetett Vani, majd a nyakamba ugrott.-Gyönyörű vagy.
-Köszönöm, te is.-mondtam, majd megpusziltam. 
-Szia, Vanessa Carlo.-nyújtott kezet Adamnek. 
-Adam Lambert. Örülök hogy megismertelek.-mosolygott. Chuck is kiszállt a limóból, én pedig elfordítottam a fejem.

-Sziasztok.-mondta, majd kezet fogott Adammel. Beültünk a limóba, majd beszélgetni kezdtünk. Vani és Chuck Adamet faggatták, én pedig mosolyogva hallgattam a beszélgetést. Egy menő étteremnél álltunk meg, majd amikor kiszálltunk, Adambe karoltam és bementünk. 
-Vani, gyere el velem a mosdóba.-mondtam, ami egyenlő volt egy "beszélnünk kell" kijelentéssel. 
-Mi a baj?
-Semmi, csak izgulok hogy mi fog kisülni az estéből.-mondtam, majd igazítottam a hajamon. 
-Hát arra én is. Adam nagyon jó fej, jót választottál.
-Tudom.-haraptam be az ajkam.
-Na mi történt?
-Felelsz vagy merszeztünk és picit elfajultak a dolgok.
-Lefeküdtetek?-kérdezte meglepődve.
-Dehogy.-nevettem.
-Nálunk is elfajultak a dolgok.-harapta be az alsó ajkát, majd nevetve kimentünk a fiúkhoz. 
-Rendeltetek már valamit?
-Igen. 
-Köszi.-mosolyogtunk. 
-Vani, mesélj magadról, hiszen te már majdnem mindent tudsz rólam.-nevetett Adam, majd beleivott a Whiskeybe. Vani és Chuck is bemutatkozott részletesebben, majd kihozták a kaját. Beszélgetve és nevetve enni kezdtünk, majd örömmel vettem tudomásul, hogy Chuck végre túl lépett rajtam. Vacsi után a srácok vissza vittek a hotelhez, de annyira ragaszkodtak ahhoz, hogy náluk aludjunk, hogy Vanival gyorsan felszaladtunk pár dologért, majd vissza mentünk a limóhoz. Chuckék elvittek minket Adamhez, majd elbúcsúztunk tőlük és bementünk.
-Nagyon jó este volt, jó fejek és összeillenek.-mondta nevetve Adam.
-Örülök, hogy ezt gondolod.-mosolyogtam.-Nincs kedved medencézni?
-Öhm, de mért is ne, hiszen még csak 10 óra.-mondta. Nevetve megcsókoltam. Felkapott az ölébe, majd felmentünk az emeletre. 
-Gyorsan átöltözök.-szakadtam el tőle, majd bementem a fürdőbe. 1 perc alatt átvettem a fürdőruhám, gyorsan lemostam a sminkem és összekontyoltam a hajam, majd kimentem Adamhez, de ő már nem volt a szobában. Se a házban. Kimentem az udvarra, majd miközben bizonytalanul sétáltam a sötétben, egyszer csak valaki átkarolta a derekamat. Ijedtemben felsikítottam, mire elnevette magát. 
-Hééé! Ez gonosz volt, hülye.-mondtam, de a végét én is elnevettem. 
-Hehe!-mondta, majd felvett a hátára és elmentünk a medencéig. Felkapcsolta a villanyt, majd végre láttunk valamit. Odajött hozzám, hogy megcsókoljon. Már majdnem megtette, amikor bosszúból belelöktem a vízbe. Szépen kiröhögtem, ő pedig csak durcás fejet vágott.
-Még ilyenkor is édes vagy.-mosolyogtam, majd leültem a medence szélére. Odaúszott hozzám, majd rám mosolygott.
-Adj egy puszit.-hajoltam le hozzá, majd hagytam, hogy megcsókoljon. Amikor elhúzódott, belelöktem magam a vízbe, és engedtem, hogy elkapjon. 
-Szeretlek.-mosolyogtam.
-Én is.-motyogta, miközben a nyakamra nyomott egy puszit. Amikor elengedett, lementem a víz alá és úszni kezdtem. 
-Hétfőn lesz álarcos bál. Van már partnered?-mosolygott.
-Hmm...még nem kerestem. De lehet hogy elhívom Daniel-t, a portást.-nevettem.
-Hmm...Daniel tud ilyet?-kérdezte nevetve, majd megcsókolt. A medence széléhez tolt, majd végigsimított a derekamon. 
-Szerintem meg van a befutó.-haraptam az alsó ajkamba.
-Akkor eljössz velem?
-8 óra. Ne késs, vagy Daniellel megyek.-mondtam, mire felnevetett. Nyomtam a nyakára egy puszit, majd megöleltem.
-Fürdünk még vagy bemegyünk. Kezdek fázni.
-Haha, kis fagyos. Menjünk. -mondta, majd kiültetett, és magát is felnyomta. Elvesztem izmos karja látványában. 
-Jössz?-zökkentett ki gondolataimból. 
-Persze.-pattantam fel. Adam leoltotta a lámpákat, majd átkarolt és bementünk a házba. 
Kulcsra zártam az ajtót (fő a biztonság), majd megfogtam a kezét és felmentünk. Mindketten lezuhanyoztunk, majd bebújtunk az ágyba. 
-Egyfolytában csak a délután jár az eszembe.-markolt a fenekembe, mire nevetve megcsókoltam.
-Örülök neki.-mosolyogtam. Felém kerekedett, majd ajkait az enyémekre nyomta. Ujjainkat összekulcsoltuk, majd hagytam, hogy végigpuszilgassa a nyakamat. Óvatosan szívni kezdte az ott lévő bőrt, én pedig halkan felnyögtem. Kuncogva szívta tovább a nyakam, majd amikor végzett a művével, elengedett.
-Köszi, ez tuti meglátszik majd.-kaptam a nyakamhoz.
-Az a lényeg.-harapott az ajkába. Miután leszállt róla, én ültem a csípőjére. Lehajoltam hozzá, megsimítottam az arcát, majd megcsókoltam. Egy kiadós csók csata után leszálltam róla, majd hozzábújtam.
-Jó éjt, szeretlek.-súgta, majd nyomott egy puszit a fejemre. 
-Neked is, én is szeretlek.-súgtam mosolyogva, majd pár perc múlva elnyomott az álom, Adam karjaiban...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése