2014. augusztus 5., kedd

11. fejezet - Divatbemutató utáni ájulás

-Kelj fel szerelmem!-motyogta valaki a fülembe. Morogva hasra fordultam, mire ő halkan felnevetett. Egy picit elfordította a fejemet, majd nyomott egy puszit a számra. Elmosolyodtam, majd kinyitottam a szemem. Adam mellettem feküdt, én pedig odakúsztam hozzá és átöleltem.
-Jó reggelt.-motyogtam puha bőrébe, majd nyomtam egy puszit a mellkasára.-Hány óra?
-10.-morogta. Elkerekedtek a szemeim, majd azonnal felültem.
-Mi?????-képedtem el teljesen.-Úr isten Adam, nekem 9re vissza kellett volna mennem a hotelbe.-kaptam a fejemhez, majd gyorsan felhívtam Vanit.
-Halo...-morogta.
-Vanessa 10 óra múlt!-kiabáltam.
-Jézusom, Rosa megöl.-mondta most már élénkebben.
-Mit csináljunk??-kérdeztem.
-Hát, 20 perc múlva tali a hotel előtt ok?
-Oké, 20 perc, ne késs szia.-nyomtam, ki majd kipattantam az ágyból és gyorsan felöltöztem és fogat mostam.
-Nem ilyen reggelre számítottam..-piszkálta a takarót Adam.
-Sajnálom Adam...én se így tervezem. Eskü, hétfőn elkérem magam, itt alszok veled és másnap itt leszek veled ameddig akarod oké?-ültem az ölébe, ő pedig elmosolyodott.
-Rendben, de szavadon foglak.-mondta.
-Oké.-kuncogtam, majd megcsókoltam. 1-2 perc múlva elhúzódtam tőle, majd beharaptam az alsó ajkam.
-Siess, valakinek el kell vinnie a hotelhez.-mondtam, majd még nyomtam egy puszit a szájára és leszálltam róla. Gyorsan összerámoltam a dolgaimat, Adam is percek alatt elkészült, majd beültünk a kocsiba és elindultunk.
-Köszi pici, hogy elhoztál. Szeretlek.-hajoltam oda hozzá.
-Nincs mit kicsim. Én is szeretlek.-mosolyodott el, majd megcsókolt. Pár perc múlva elengedtem.-Este hívlak.-mondta, miközben kiszálltam a kocsiból.
-Oké, szia.-mondtam, majd becsuktam az ajtót és Vanihoz szaladtam.
-Sziaa.-mosolyogtam.
-Szia.-nyomott egy puszit az arcomra.-Gyerünk.-fogta meg a kezem, majd beléptünk. Bementünk az étkezőbe, majd amikor Rosa meglátott minket, felállt a reggelijétől.
-Hol jártatok báránykáim??-kérdezte kicsit sem kedvesen.
-Bocsánat, Rosa, tudom, hogy szólnunk kellett volna. Egyik barátunknál aludtunk az este.
-Lányaim, jól tudjátok, hogyha szóltok, elengedlek titeket.-csapta össze a tenyerét Rosa.-Többé ne forduljon elő, vagy kimaradtok a következő showból.-mondta, majd leült.
-Rendben, köszönjük.-mondtuk, majd leültünk reggelizni. Ez után a reggel után nem nagyon voltam éhes, így csak egy almát ettem.
-Lányok. Ma este egy híres tervező, Coco Chanel látogat meg minket, este pedig Chanel divat bemutató.-mosolygott, mire ujjongani kezdtünk.-De addig még le kell zavarnunk egy fotózást, úgyhogy siessetek.-mondta. Felszaladtam, 10 perc alatt elkészültem. Vani a haját vasaltam, pedig mondtam neki hogy nem kell, mert a fotózáson úgyis átalakítják a haját.
-Csináld meg hátuuul...-nyafogott. Nevetve teljesítettem a kérését, miközben a tegnapról beszélgettünk.
-Mit csináltatok Chuckkal?-vigyorogtam.
-Hát, egy smást...-harapta be a száját.
-Oké, a részletekre nem vagyok kíváncsi.
-Neem, nem feküdtünk le, csak elvoltunk...érted..-mosolygott.
-Aha.
-És ti?-ragyogott fel a szeme.
-Medencéztünk, és elhívott az álarcos bálba, pedig Daniellel akartam menni...-"szomorkodtam", de utána elnevettem magam.-Jó, ez csak vicc volt.
-Én nem Chuckkal megyek...Elterveztük, hogy külön megyünk, hogy izgibb legyen keresgélni.-nevetett.
-Ez nem is olyan rossz ötlet. Lehet mondom én is Adamnek.-gondolkoztam.-Not problem?
-Dehogyis. Hajrá kislány.-kacsintott rám.  Miután elkészült, egymásba karolva mentünk le. Miután mindenki megérkezett, beültünk a limóba, és oda felé úton beszélgettünk a csajokkal, kivéve Molly-val. De mint mindig, most is sikerült kínos helyzetbe hoznia.
-Na és mi újság a barátoddal Dorina?-kérdezte, mire mindenki kíváncsian nézett rám.
-Van barátod?-rohant le Jordan.
-Nekem legalább van, nem úgy mint egyeseknek...ugye, Miss Póthaj?-vigyorogtam győztesen Mollyra, mire mindenki felnevetett. Ő és a pincsijei megsértődve elfordultak, a többiek pedig engem nyaggattak.
-Naaa, kiaz?-vigyorgott Elena.
-Holnap az álarcos bálon megtudjátok.-vigyorogtam.
-De álarc lesz rajtaa.-szomorkodott Lexie.
-Hát.....majd kiderül.-nevettem, majd összenéztem Vanival.
-Vanessza...-szólt oda Jennifer.-Ki volt az a fura alak akivel jöttél ma reggel?-kérdezte.
-Ő nem fura alak, hanem a barátom.-akadt ki teljesen Vani, én pedig megöleltem.
-Jó bocsi, csak nem hittem hogy egy öltönyös alakkal jársz..-mondta Jenny. Remek, most már az egész társaság a mi szerelmi életünkön csámcsog. Király..ja nem:D. Kiszálltunk végre a limóból, majd Vanival egymásba karolva mentünk a stúdióba.
-Chuck tényleg fura alak?-kérdezte szomorúan.
-Nem, dehogyis. Csak biztos nem szokták meg a többiek hogy egy öltönyös alakkal jársz. A komoly viselkedése és az öltönye, meg a limója miatt idősebbnek nézik, ezért mondta azt Jenny. De Chuck boldoggá tesz téged, más nem számít.-mosolyogtam.
-Köszönöm.-mondta, majd megölelt. Hagytuk, hogy a sminkesek, fodrászok és stylistok a kezükbe vegyenek minket. Vibráló, neon színű ruhákban fotóztak, vad és merész sminkben, nagy hajjal. Imádom az ilyen mozgalmas fotózásokat, feldobnak. Fotózás után az esti divat bemutatóra készültünk. 5 óra lehetett, amikor Coco Chanel besétált a hotelbe. Meglepődve figyelte mindenki, ahogy bejön.
-Gyertek lányok, üljünk le.-mondta, majd a nappaliba mentünk. Coco egy picit mesélt magáról, majd az estéről. Hatalmas élmény volt találkozni Coco Chanel-el, még jobban vártam az estét. Elmentünk a stúdióba, és elkészítettek minket.
Én ezt a Chanel ruhát kaptam:

Vani pedig ezt: 

Vani volt az első, nagyon izgult szegény. Én hátrébb álltam, így amikor visszajött, odarohant hozzám.
-Itt van Adam is meg Chuck is.-vigyorgott, majd gyorsan elment öltözni. Amikor kiléptem a kifutóra, pásztázni kezdtem a tömeget, majd amikor megláttam, hogy Chuck és Adam egymás mellett ülnek, elmosolyodtam. Amikor visszamentem, rávigyorogtam Vanira, majd gyorsan átöltöztem. A divat bemutató végén, mg egyszer végigmentünk, majd Rosa és Coco is elbúcsúzott az emberektől. 
-Lányok, éjfélre mindenki itthon. Vani, Dorina, ti is.-mondta Rosa. Átöltöztünk, majd úgy döntöttük, passzoljuk a pasikat és elmegyünk ketten bulizni. Kimentünk a stúdió elé, ahol már ott állt Chuck is és Adam is. 
-Sziasztok. Gyönyörűek voltatok. -mondta Adam.
-Köszi.-vigyorogtunk. Vani megcsókolta Chuckot, én pedig Adamet.
-Ráérsz?-kérdezte Chuck Vanit, mire ő rám mosolygott. 
-Bocs srácok, de ezt az estét a legjobb barátnőmmel akarom eltölteni.-mosolyogtunk. Még nyomtam Adam szájára egy puszit, majd elbúcsúztunk, leintettünk egy taxit és leléptünk. 
-Háháh, milyen fejet vágtak.-vigyorogtam, majd lepacsiztunk. Elvitettük magunkat a legközelebbi klubba. Vanival kézen fogva bementünk, majd rögtön átvettük a buli-hangulatot. A pultnál kértünk egy kis italt, majd miután megittuk, táncolni mentünk. A 4. ital után nem ittunk többet, de nagyon jó volt a hangulat. Túl jó. Két pasi körbe is vett minket, és meghívtak egy italra. Elfogadtuk, semmi rosszat nem sejtettünk. Körülbelül fél órával az ital elfogyasztása után, homályosan láttam. 
-Vani, hol vagy?-kérdeztem. Nagyon nem voltam magamnál. Az egyik csávó fogdosott és csókolgatott, majd megpróbált a bugyimba nyúlni, de ellöktem magamtól. 
-Hagyj békén..-morogtam, majd Vanihoz mentem és megöleltem. 
-Mi van velem?-törölte meg egy zsepivel a fejét.
-Ugyan már, ennyitől nem lehet bajotok. Még nem is tettünk bele sok drogot. 
-Mi?-kérdezte Vani, majd a következő pillanatban elájult. Én ijedtemben keresni kezdtem a telefonom, de lefejeltem az asztalt, innentől kép szakadás....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése