2014. augusztus 6., szerda

12. fejezet - Hol vagy, hercegem?

Reggel fejfájósan ébredtem. Nem tudtam hol vagyok, és azt sem, hogy mi történt tegnap este.
-Héé, felkelt.-hallottam egy férfi hangot mellőlem. Fel akartam ülni az ágyban, de megszédültem, inkább visszafeküdtem.
-Hol vagyok?-kérdeztem, majd megdörzsöltem a szemem. Ahogy kinyitottam, megláttam Rosa és Adam kétségbe esett arcát.-Mi..mi történt? Hol van Vani?-kérdeztem ijedten. A mellettem lévő ágyon Vani ébredezett pont.
-Dorka..öhm...bedrogoztak titeket tegnap este.-mondta Adam, mire nekem tágra nyílt a szemem.
-Mi?-mondtam, majd éreztem, hogy könnybe lábad a szemem.
-De szerencsére pont jókor értünk oda.-mondta, majd Chuckra nézett.

**Adam szemszöge, tegnap este**

Miután a csajok ilyen csúnyán lepattintottak minket, a stúdió bárjában megittunk egy kis Whiskey-t Chuckkal, majd beültünk a limójába. Haza akart vinni, majd ő is hazament volna. Egyszer csak megcsörrent a telefonom. Dorka volt az.
-Halo.-vettem fel.
-Szia nem tudom ki vagy, de itt van 2 ájult lány, az egyiknek a telefonjáról hívtam az utolsó számot, akivel beszélt.-mondta egy ismeretlen csaj, mire teljesen elképedtem.
-Úr isten, köszönöm hogy hívtál. Hol vagytok?-kérdeztem. Elmondta a címet, majd elbúcsúzott és kinyomtam. Mondtam a sofőrnek, hogy hova vigyen minket, Chuck pedig értetlenül nézett.
-Egy csaj felhívott Dorka telójáról, hogy 2 ájult lányt talált.-mondtam.
-Jézusom. Taposs bele, Frank!-mondta Chuck a sofőrnek. Amint odaértünk, gyorsan kipattantunk, majd bementünk a szórakozó helyre. Beljebb mentünk a tömegben, majd megkerestük az asztalokat. Ez egyiknél ott volt egy vörös hajú lány, mellette Dorka és Vani.
-Úr isten, mi történt?-kérdezte Chuck.
-Szerintem bedrogozták őket.-mondta a lány.
-Hogy hívnak?-kérdeztem.
-Norah.-motyogta.
-Köszönöm Norah, hogy szóltál, nagyon hálás vagyok.
-Nincs mit. Kérhetek egy autogramot?-pirult el.
-Persze.-gyorsan aláírtam neki, majd megadtam a számomat.
-A következő koncertemre VIP jegyet kapsz, hívlak ha lesz koncertem.-mondtam.
-Köszönöm.-vigyorgott.
-Én köszönöm, hogy telefonáltál.-mosolyogtam.-Ha bármi kell, csak szólj.-mondtam. Norah elbúcsúzott tőlünk, majd elment. Chuckkal összeszedtük a lányok cuccait, és a lányokat is, majd elhagytuk a helyet. Beültünk a limóba, majd Chuckra néztem.
-Mi legyen?
-Vigyük vissza őket a hotelbe. Aztán beszélünk Rosaval.-mondta Chuck. A hotelnél kiszálltunk, majd a kezünkben bevittük a lányokat.
-Jézusom, mi történt?-szaladt oda hozzánk Rosa.
-Menjünk fel a szobájukba, ott elmesélünk mindent.-mondtam. Az összes lány kíváncsian figyelte a történteket, de mi bementünk Dorkáékhoz.
-Mi történt?-kérdezte még egyszer Rosa, miközben a lányokat az ágyaikra fektettük.
-Bulizni voltak, és bedrogozták őket. Egy Norah nevű lány hívott fel Dorka telefonjáról. Chuckkal odasiettünk, majd rögtön idehoztuk őket.-mondtam, mire Rosa a szája elé kapta a kezét.
-Mit tegyünk?-kérdezte Chuck.
-Vizes borogatás, és utána hagyjuk őket aludni. Holnap reggel meglátjuk mi lesz.-mondta Rosa.

**visszaemlékezés vége**

-Jézusom.-sírtam el magam. Adam mellém mászott, majd megölelt. Amíg Rosa és Chuck mesélték Vaninak a történteket, Adam nyugtatgatott.
-Semmi baj szerelmem, most már itthon vagy. Itt vagyok melletted.-nyomott egy puszit a fejemre. Beszívtam az illatát, majd elengedtem, és megölelgettem Vanit.
-Köszönjük srácok.-mondtuk sírva.
-Ha ti nem vagytok akkor...-mondta Vani, de elcsuklott a hangja.
-Ne gondoljatok arra, mi lett volna, ha. Most már minden oké, itthon vagytok épségben. Hogy érzitek magatokat?-kérdezte Chuck.
-Fáj a fejem.-motyogtam, Vani pedig egyetértően bólintott. Rosa hozott nekünk fejfájás csillapítót, majd magunkra hagyott minket, négyünket.
-Lezuhanyozom.-álltam fel.
-Kell valami?-kérdezte Adam.
-Hozol reggelit, kérlek?-mosolyogtam.
-Persze.-mondta, majd elment. Bementem lezuhanyozni, hajat is mostam, leszedtem a sminkem, és sokkal jobban néztem ki utána. Kimentem a fürdőből, majd Vani is bement lefürdeni.
-Adam még nem ért vissza?
-A-a.-mondta Chuck. Leültem az ágyamra és gondolkoztam.
-Köszönjük Chuck. Nagyon hálásak vagyunk.-mondtam halkan.
-Semmiség. Ha nem találunk meg titeket, nagyobb bajotok esett volna. Azt pedig nem viseltük volna el. De hál istennek minden oké.-mosolygott, majd magához ölelt. Elmosolyodtam, visszaöleltem, majd leültem az ágyamra.
-Minden rendben köztetek?-kérdeztem.
-Minden tökéletes. Vanival nagyon megértjük egymást és nagyon jól kijövünk. Bocsi, hogy ilyet mondok, de segített túllépni rajtad.-nevetett.
-Örülök neki, hogy mindketten boldogok vagytok.-mosolyodtam el.
-És te meg Adam?
-Köztünk is minden oké. Nagyon boldog vagyok mellette.
-Nagyon rendes srác.-mondta.
-Tudom.
-Örülök, hogy boldog vagy.-mondta, mire elmosolyodtam. Még egy picit beszélgettünk, majd megérkezett Adam.
-Jobban vagy?-ült le mellém, majd nyomott egy puszit a fejemre.
-Igen, köszönöm.-mondtam, majd enni kezdtem a kakaós csigát amit hozott nekem. Amikor Vani is kijött, ő is hozzábújt Chuckhoz, majd enni kezdett. Miután megreggeliztünk, bekaptunk egy rágót (Vanessza:D).
-Figyelj, én most elmegyek, stúdióznom kell, este jövök.
-Arra gondoltam.-ültem fel hozzá.-Hogy csinálhatnánk azt amit Vaniék. Külön megyünk, így majd meg kell keresned.-vigyorogtam.
-Nem is rossz ötlet. Benne vagyok.
-Találj meg kérlek.-nevettem fel.
-Természetesen.-mosolygott, majd megcsókolt. Amikor Vani "úúúú"-zni kezdett, elváltunk egymástól, majd elbúcsúzott Chucktól is egy kéz fogással, Vanitól meg 2 puszival. Chuck megpuszilt engem, majd megcsókolta Vanit és ő is lelépett.
-Sziasztok lányok.-jött be pár perc múlva Rosa.-Minden rendben?
-Igen, jól vagyunk. Megreggeliztünk, lezuhanyoztunk, minden oké.
-Örülök. Ma szabadnapotok van, de ajánlom, hogy maradjatok itthon és pihenjetek.
-Rendben, Rosa.-mosolygott Vani.
-Kérhetnénk valamit?-kérdeztem, mire Rosa mosolyogva rám nézett.-Ma este, az álarcos bál után alhatok Adamnél? És holnap nem baj, hogyha picit később jövök?
-Én pedig Chucknál?-kérdezte Vani. Rosa elnevette magát, majd válaszolt.
-Persze, alhattok a srácoknál, de maximum holnap éjfélre itthon legyetek.
-Köszönjük.-mosolyogtunk.
-Nincs mit, a bálon találkozunk.-mosolygott, majd magunkra hagyott minket. Vanival ujjongva egymás nyakába ugrottunk, majd tervezni kezdtük az estét.
-Mit veszel fel?-kérdeztem.
-Kölcsön kérhetem a fehér ruhádat? Tudod, ami akkor volt rajtad amikor találkoztunk Chuckkal.
-Aha, én meg a fekete ruhádat.-vigyorogtam. Miután a ruhánk megvolt, elterveztük, hogy én felkontyolom a hajam, Vani pedig kivasalja. Fekete sminket csinálok majd magamnak, Vani pedig cica szemeket. 6kor készülődni kezdünk majd.
-Oké Vani. Filmezzünk.-vigyorogtam, majd elővettem a laptopomat. Film maratont tartottunk, 4 film után meguntuk őket. Lezuhanyoztunk, majd elkezdtük egymást szépítgetni.
-Uhh hallod ez a Molly annyira szánalmas.-mondta Vanessza, miközben a hajamat csinálta. Meglestünk egy tök jó tutorial-t, és azt próbáljuk összehozni :D.
-Tudom, nyomorék. Azt hiszi, hogy tönkre tud tenni. Nem is tudom, Rosa miért alkalmazza. Tök mű az egész csaj. Mű haj, mű szempilla, mű köröm, mű csöcs. Undorító. És még csak nem is szép. És a legviccesebb, hogy féltékeny rám, amiért Adammel járok. Azt hitte, hogy mindenkinek bejön a műség, pedig nem.-nevettem.
-Ja, annyira gáz szegény. Talán, ha nem lenne mindene mű, 1%-al szebb lenne. Mondjuk akkor se lenne egy főnyeremény.-húzta el a száját Vani.

Ő Molly:

Miután Vani megcsinálta a hajamat, én is kivasaltam a haját. Szépen kisminkeltem, ő is engem. Fogat mostunk, majd felöltöztünk. 
-Annyira várom.-vigyorogtam. Amikor az összes lány elkészült, lementünk majd beültünk a limuzinba. Amikor odaértünk, kiszálltunk, és bementünk. 
Nem vittük túlzásba az álarc választást, Vanival egy hasonló díszt választottunk.


Elvegyültünk a tömegben. Mindenki arcát különféle álarc fedte. Nagyon jól éreztem magam, reméltem, hogy Adam éjfél előtt megtalál. Vanival ittunk egy puncsot, majd szétnéztünk az emberek között, mindenki beszélgetett, vagy éppen a társát megtalálta. 
-Szerinted megtalál Chuck?-aggódott Vani.-Küldök neki egy SMS-t, hogy hol vagyok.
-Dehogyis, eszedbe ne jusson. Tök izgalmas keresgélni a másikat, ne lődd le a poént.-karoltam bele. Beszélgettünk, puncsozgattunk, és hallgattuk a zenét. 11 óra felé elkezdtem aggódni, Vani pedig sík ideg volt. Egyszer csak megláttam egy piros maszkos alakot, rögtön felismertem Chuckot. Vanit felé löktem, majd Chuck is kiszúrt minket. 
-Sziaa!-ugrott a nyakába Vani, majd megcsókolta.
-Szia.-mondta Chuck.-Szia Dorka.-jött oda hozzám, majd öntött magának is puncsot.-Adam?
-Még nem talált meg. De jó neked Vani.-nyavalyogtam.
-Tudom.-vigyorgott, majd nyomott Chuck arcára egy puszit.
-Elrabolhatom egy táncra?-kérdezte Chuck, mire elnevettem, majd a tánc parkett felé toltam őket. Úgy döntöttem, Adam keresésére indulok. Tehát, egy iszonyú magas, fekete hajú, dögös srácot kell megtalálnom. Elindultam a tömegbe, pár emberről levettem a maszkot, picit hülyének is néztek. Kétségbe esetten néztem az órára, fél 12. Tovább kerestem Adamet, amikor nekimentem egy srácnak. 
-Elnézést!-mondtam, majd már mentem volna tovább, amikor visszahúzott. Belenéztem a szemébe, és akkor jöttem rá hogy Adam az.
-Szia.-mosolyodott el.
-Szia Adam.-mondtam, majd megcsókoltam. Percekig nem engedtem el.-Megtaláltál.-vigyorogtam.
-Természetesen. Megígértem.-mondta majd levette egy pillanatra az álarcát, majd kajánul elmosolyodott, és rám kacsintott. Nyomtam még egy puszit a szájára, majd megfogtam a kezét és most Vaniék után kezdtünk el kutatni. 
-8 óra óta kereslek. Hogy tudtál eltűnni ennyire?-nevetett fel. 
-Mindig máshol voltam. Voltam a puncsosnál, a színpadnál, WC-n, meg én is kerestelek téged. 
-Chuck mikor érkezett?
-Kb. 20 perce találta meg Vanit.-mosolyogtam. Visszamentünk még puncsért, Adam vett magának és nekem is, majd pár perc múlva Vani és Chuck is megjelent. 
-Sziasztok.-vigyorgott Vani.-Na megtaláltad a hercegnődet?-kérdezte Adamtől két puszi kíséretében. 
-Igen, látom Chuck is megtalálta a saját hercegnőjét.-nevetett. Éjfélig beszélgettünk, majd még egy utolsót táncoltunk. Utána úgy döntöttünk, hogy elmegyünk. 
-Sziasztok.-mondtam, majd megöleltem és megpusziltam Chuckot és Vanit is. Ők is elbúcsúztak Adamtől. Beültünk a limóba, majd elhajtottunk. 
-Jó kis este volt, örülök hogy megtaláltál.
-Mindenféleképpen megtaláltalak volna, annyira béna nem vagyok.-nevetett. 
-Tudom. Egyáltalán nem vagy béna.-mosolyogtam, majd odahajoltam és megcsókoltam. Amint odaértünk a házhoz, kipattantunk, majd bementünk. 
-Hoztál fürdőruhát?-kérdezte Adam, én pedig megráztam a fejem. 
-Még szerencse hogy gondoltam rád.-nevetett, majd a kezembe nyomott egy piros-fehér pöttyös bikinit. 
-Imádlak.-vigyorogtam, majd megcsókoltam. Felemelt, majd felmentünk a lépcsőn. Levettem róla az álarcot, így végre megcsodálhattam gyönyörű szemeit. Széttúrtam a haját, majd megcsókoltam. Amikor elhúzódtam tőle, elmosolyodtunk mind a ketten, majd bementem a fürdőbe átvenni a vadonatúj bikinimet. Amikor kimentem, Adam az ágyon kockult. Érkezésemre felpillantott a telefonjából, majd elmosolyodott. 
-Nagyon dögös.-mosolyodott el. Odamentem hozzá, majd az ölébe ültem. Kivettem a telefont a kezéből, majd letettem a polcra. Ő végigsimított a derekamon, míg én lehajoltam hozzá és megcsókoltam. Amikor váratlanul elváltam tőle, fájdalmasan felnyögött, én pedig nevetve puszilgatni kezdtem a nyakát. Keze a fenekemről a hátamra csúszott, majd a bikinim csatjához nyúlt. Nevetve elhúztam onnan a kezét. 
-Mire készülsz?-morogtam, majd megharaptam az alsó ajkát. Egy óvatlan pillanatban megfordított, így én kerültem alulra. Elmosolyodtam, amikor a nyakamat borította el édes puszikkal. Majd szívni kezdte.
-Fááj.-nyavalyogtam, majd pár másodperc múlva elhúzódott. Vigyorogva megcsókolt, majd lemászott rólam. Ahogy lemásztunk az ágyról, elindultam kifelé, ő pedig a fenekemre csapott.
-Hééé.-mondtam, majd nevetve szaladni kezdtem. Kirohantam a kertbe, majd elbújtam az egyik fa mögé. Pár másodperc múlva éreztem, hogy valaki megcsókol. Karjaimat nyaka köré fontam, ő pedig átkarolta a derekamat. Felugrottam, lábaimmal átkulcsoltam a derekát, ő pedig a fához tolt. Sokáig csókolóztunk, majd amikor elhúzódtam tőle, puszilgatni kezdte a mellkasom és a nyakam. Amikor elengedett, elmosolyodott, majd átkarolt és együtt sétáltunk a medence felé. 
-Ajj képzeld Molly annyira gáz. Tegnap megpróbált megalázni, kevés sikerrel. 
-Na mit mondott? Annyira unszimpatikus.
-Nem csoda.-nevettem.-Hát még nem nagyon beszéltem senkinek se a kapcsolatunkról, erre ő felhozta, de a csajok kiröhögték. Jenny pedig Vanit sértegette. Vagyis Chuckot. Fura alaknak nevezte, Vani tökre kiakadt.-kuncogtam.
-Szánalmas. Nem hogy azzal törődnének, hogy mennyi póthajat tesznek fel. 
-Ugye? Tök csúnya a póthaj. Nem is bírnám elviselni.
-Neked nem is kell póthaj.-nyomott egy puszit a fejemre.-Megvoltatok? Nem tudod ki adhatta a drogot?
-Ajj tuti valami 18 éves kanos kisgyerekek. Nem akarok velük foglalkozni.
-Én a helyetekben feljelenteném a klubot is meg a srácokat is. Nem lehet tudni, hogy ki hogyan reagál a drogokra. Sokkal komolyabb bajotok is eshetett volna. 
-De látod, itt vagyunk és semmi bajunk.-álltam elé vigyorogva.-Megtanultam a leckét, soha többé nem megyek oda. Sajnálom hogy olyan csúnyán lepattintottalak tegnap.-simogattam hátul a haját. 
-Semmi baj kincsem.-nevetett, majd nyomott egy puszit a számra. Miután felkapcsolta a lámpát, sikítva a vízbe vetettem magam. Nevetve utánam ugrott, majd amikor feljött, megcsókoltam. 
-Hétvégén hazamegyek, nincs kedved eljönni velem?-kérdeztem.
-Elmehetek, ha gondolod.-mosolyodott el. 
-De jó lesz.-vigyorogtam. Pár percig még fürödtünk, amikor csöngettek. Kérdőn néztem Adamra, aki csak vállat vont. Kinyitottuk a kaput, amin az én drágalátos barátnőm ugrált be, mögötte pedig Chuck slattyogott nevetve.
-Hát ti?-bújtam ki Adam karjai közül, majd kimásztam a medencéből. Magamra csavartam egy törölközőt, majd megöleltem Vanit. 
-Úúúúú medence.-nyílt hatalmasra a szeme. Lekapta a ruháját, ami alatt fürdőruha volt, majd beugrott a medencébe. Nem is ő lenne.
-Oké, azt értelmesebb felével beszélek.-nevettem, majd Chuckhoz fordultam. 
-Egész végig azzal nyaggatott, hogy jöjjünk el ide, gondoltam miért is ne? Probléma?-kérdezte.
-Nem dehogyis, csak szólhattatok volna.-nevettem, majd a pancsoló Vanira néztem. 
-Hívtunk de nem vetted fel. Gondolom el voltál foglalva.-mondta, mire vállon bokszoltam. 
-Gyere fürdeni.-mondtam, majd sikítva rohantam a medence felé és ugrottam egy fejest. Hát kár volt, mivel lejött a melltartóm.
-Jézusom Vanessza segíts!-sikítottam. A srácok majd meghaltak a röhögéstől, Vanessza pedig segített visszakötni a pántját. 
-Köszi.-öleltem meg.-Ne röhögjetek már!-nyafogtam. Odaúsztunk hozzájuk, majd Adamhez bújtam.
-Bunkók vagytok.-motyogtam, ő pedig átölelt, majd nyomott egy puszit a fejemre. 
-Hogy hogy beugrottatok?-kérdezte Adam, engem ölelve.
-Vanessa nyávogott.-mondta Chuck.
-Én nem nyávogtam!-mondta, de Chuck megcsókolta, így elhallgatott. Nevetve megráztam a fejem, majd nyomtam egy puszit Adam szájára és úszni kezdtem. Vani is velem tartott, a srácok pedig beszélgettek. A medence másik felében mi is beszélgetni kezdtünk Vanival. 
-Héé, mikor fekszetek már le?-nyaggatott.
-Nem tudom, még nem beszéltünk róla. De ma megpróbálta levenni a bikinimet, azt hiszem.-motyogtam. 
-Csak annyit mondj meg nekem, mire vársz?
-Nem tudom...még nem is gondolkoztam rajta igazából. 
-Ma este?
-Nem, ma tuti nem. 
-De iparkodj. Hallani akarok a részletekről.-kacsintott, én pedig elnevettem magam. 
-Bolond vagy.-mondtam, majd elkezdtem visszafelé úszni, miközben azon gondolkodtam, amit Vani mondott. Lehet, hogy igaza van. Ha komolyabban belegondolok, kívánom Adamet, nem tudom mire várok. Mindegy. Odaúsztunk a srácokhoz, majd kimentünk a medencéből. Még Vaniék maradtak egy órát, megittunk egy koktélt, meg beszélgettünk.
-Jóé éjt.-kiabálta Vani, majd elmentek. Nevetve szaladtam oda Adamhez, majd mellé ugrottam a kanapén. 
-Szia szerelmem.-hajtottam a mellkasára a fejem.
-Ülj az ölembe.-mondta, amit én kuncogva teljesítettem.
-Tessék.-mosolyogtam. 
-Figyelj csak......nincs kedved.....felmenni.....lezuhanyozni......utána pedig megnézhetünk egy filmet...vagy valami.-mondta, miközben puszilgatott. Elmosolyodtam, majd kiszálltam az öléből, gondosan ügyelve arra, hogy többször megérintsem ott lenn.
-Miért is ne?-kacsintottam, majd felszaladtam. Mire ő is felért, én már zuhanyoztam. Amikor kimentem, ő az ágyban tévézett. Amikor meglátott, 1 szál törcsiben, az ajkába harapott.
-Annyira gyönyörű vagy.-mosolyodott el. Leültem mellé, majd megfogtam a kezét és rámosolyogtam. Ő fölült, majd megcsókolt és elment zuhanyozni. Felvettem a pizsimet, ami egy hatalmas pólóból és egy bugyiból állt. Leültem az ágyra, majd felhívtam anyáékat és megbeszéltem velük a hétvégét meg persze másról is beszélgettünk. Amikor letettem, a tv-t bámultam, de nem kötött le igazán. Pár perc múlva Adam kilépett a fürdőből. Vizes haja szanaszét állt, a mellkasán végigfolyt néhány víz csepp. Elmosolyodtam, majd láttam, hogy épp öltözni készül.
-Kimehetek ha gondolod.-mondtam, mire felnevetett.
-Dorka, a barátnőm vagy.-mosolygott, majd felvette az egyik bokszerét. Odajött hozzám, majd lefeküdt az ágyra. 
-Kié ez a póló?-kérdezte.
-Hmm, Daniel-é.-nevettem. Elnevette magát, majd felém hajolt. 
-Mond meg Danielnek, hogy te az én barátnőm vagy.-mosolygott, majd megcsókolt. 
-Szeretlek.-motyogtam halkan. 
-Én is nagyon szeretlek.-mondta, majd fogait a nyakamba mélyesztette. Halkan felnyögtem, majd megpróbáltam eltolni magamtól, de nem engedett. Apró csókokat lehelt a nyakamra, majd a kulcs csontomnál kezdte szívni a bőrömet. 
-Au Adam.-motyogtam, majd éreztem, hogy végig simít a melleimen át a fenekemig. Miközben visszabújt a nyakamba, halkan énekelni kezdte a For Your Entertainment refrénjét, mire beharaptam az ajkam. A dal után a szemeimbe nézett, rám kacsintott, majd vissza feküdt a helyére. Oda másztam hozzá. Alig pár centi volt köztünk, én pedig kihasználtam a helyzetet. Már majdnem megcsókoltam, amikor áttértem a nyakára, és most az egyszer én szívtam ki a nyakát. Halkan felnyögött, majd utána csak puszilgattam. 
-Majd nekem adod az egyik pólódat, amiben alhatok?-néztem rá bájosan.
-Persze. Kislányos cuki pofi nélkül is.-nevetett. 
-Holnap mit fogunk csinálni?
-Tuti elleszünk valahogy. 
-Elmehetnénk vásárolni.-vigyorogtam.
-Neee!-biggyesztette le az alsó ajkát.
-Deee!-nevettem, majd a mellkasára hajtottam a fejem. Még egy picit beszélgettünk, meg csókolóztunk, majd 4 körül álomra hajtottuk a fejünket. 
-Jó éjt szerelmem.-morogta.
-Neked is pici.-mondtam, majd még jobban magamhoz öleltem és nem sokkal később el is aludtam, a karjai között <3....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése