2014. augusztus 9., szombat

13. fejezet - Egy nap vattacukorral

Reggel arra keltem, hogy Adam a nyakamat puszilgatja. Elnevettem magam, majd a párnába fúrtam a fejemet, mire elkezdett csikizni.
-Neeeeee!-sikítottam nevetve.-Hagyd abba kérlek.
-Jó de akkor felkelsz? Már nagyon unatkozom nélküled.-morogta a fülembe, majd a nyakamba puszilt. Elnevettem magam, majd a mellkasára hajtottam a fejemet. Pár másodperc múlva elhúzódtam, megcsókoltam, majd kikeltem az ágyból. Fogat mostam, felkontyoltam a hajam egy haj gumival, és feltettem egy kis szempilla spirált. Amikor Adam bejött, belőtte a haját, majd fogat mosott. A többi tevékenységét nem figyeltem, mert kimentem, és amíg ő benn elvolt, gyorsan felöltöztem. Már csak a pólóm hiányzott, amikor kilépett.
-Szia.-jött oda hozzám, majd belecsókolt a nyakamba.
-Szia kicsim.-motyogtam, majd elhúzódtam a mellkasától. Megfordultam, hogy vele szembe legyek, majd megcsókoltam.
-Gyönyörű vagy.-vigyorgott.
-Te meg helyes.-nevettem, majd felkaptam a pólóm és lementem reggelit készíteni, amíg Adam felöltözött. Végül csináltam pirítóst, rántottát, facsartam narancs levet és megterítettem. Pár pillanat múlva, egy 1000 wattos mosoly kíséretében megjelent Adam az étkezőben.
-10 percig maradok fenn, te meg ide varázsolsz egy svédasztalt?-nevetett.
-Ne túlozz.-vigyorogtam, majd megcsókoltam. Leültünk reggelizni, majd reggeli után elmosogattam, elpakolásztam, amíg Adam TV-zett. Amikor végeztem, beszaladtam a nappaliba, majd Adam mellé vetettem magam.
-Mikor indulunk?-mosolyogtam.
-Most komolyan elmegyünk vásárolni?-fintorodott el.
-Aha.-nevettem fel, majd hagytam, hogy megcsókoljon.
-Mi lenne, ha a vásárlás után állatkerteznénk?-markolta meg a combomat, mire felnevettem.
-Benne vagyok.-pattantam fel az öléből, majd őt is felhúztam. Kikapcsoltam a TV-t, majd az ajtó felé szaladtam. Felkaptam a szandálomat, majd kimentem a kocsihoz és beültem. Pár perc múlva Adam is megérkezett.
-Bezártad az ajtót?-csókoltam meg.
-Aha.-vigyorgott. Elindultunk, először egy plázába. Kipattantam a kocsiból, Adam pedig lezárta a kocsit. Nyomott egy puszit a számra, majd összekulcsolta az ujjainkat és elindultunk. Először a Tally Weijl-be mentünk, ahol vettem magamnak egy farmer sortot meg egy topot. Azután a Chanelbe, ahol egy nagyon szép ruhát pillantottam meg. Bárcsak az ára is olyan szép lenne, mint a ruha. Elhúztam a számat a cédula láttán, majd tovább mentem. Adam visszahúzott, majd a kezembe nyomta a ruhát.
-Próbáld fel a kedvemért, kérlek.
-De Adam....
-Légy szíves.-mosolyodott el édesen, aminek nem tudtam ellenállni. Nyomtam egy puszit a szájára, majd bementem az egyik fülkébe, és gyorsan felvettem. Amint felvettem, rögtön le is akartam venni. A szabása nagyon kövérített, az anyagától viszketni kezdtem, a kivágása pedig túl mély volt.
-Felvetted már?-kérdezte Adam.
-Igen, de le is vettem. Kövérít, viszketni kezdek tőle és mély a kivágása.-mondtam, majd pár másodperc múlva kiléptem a fülkéből. Visszaakasztottam a helyére, majd átmentünk a Topshopba.
-Nézz szét te is, próbálj fel valamit.-nyomtam a szájára egy puszit, majd elváltunk. Elmentem a női részlegre, ahonnan egy szoknyát és egy ruhát vittem magammal a fülkébe. A szoknya és a ruha is tökéletes volt, így úgy döntöttem megveszem őket. Alighogy kiléptem a fülkéből, rezegni kezdett a telefonom. SMS. Amint megláttam a feladót, nevetve nyitottam meg az üzenetet: "Második fülke". A férfi részleghez mentem és megkerestem a második fülkét.
-Itt vagyok.
-Oké, gyere be.-mondta. Beléptem hozzá, majd megnéztem azt az inget, ami épp rajta volt.
-Nagyon jó.-vigyorogtam, majd megcsókoltam. Felpróbált még egy nadrágot és egy pólót is, majd a kasszához mentünk. Már épp fizettem volna, amikor Adam odanyújtotta a pénzt a nőnek.
-Héé.-nevettem.
-A-a baby, most én fizetek.-vigyorgott. Megvártam, amíg az ő ruháit is kifizeti, majd kézen fogva elhagytuk a boltot.
-Most lelkiismeret furdalásom lesz.
-Nem lehet lelkiismeret furdalásod.
-De mért nem hagytad hogy én fizessek? Most tuti hogy egy pénz éhes szajhának néznek.-biggyesztettem le a számat.
-Bolond vagy.-nevetett.-Nem vagy pénz éhes szajha. Nagyon szeretlek, és tudom hogy te is szeretsz. Inkább köszönd meg és hord egészséggel. Csinosakat vettél.-kacsintott.
-Köszönöm, aranyos vagy.-nyomtam egy rövid csókot a szájára.-Szeretlek.
-Én is szeretlek.-motyogta. Bementünk a Deichmann-ba, ahol egy ék talpú szandált újítottam be Adam pedig egy fekete fehér Nike-t.
A vásárlás után kerestünk egy éttermet, ahol megebédelhettünk volna.
-Kínai?-kérdezte Adam.
-Jajj.-nevettem el magam.
-Mi az?-mosolyodott el.
-Vanival pont arról beszéltünk, hogy az első randin soha nem megyünk el kínaiba. Tuti bénáznánk a pálcikákkal. És sosem eszünk tésztás ételt.-nevettem.
-Hát, nektek is furcsa ötleteitek vannak.-nevetett.-Segítek a pálcikákkal, könnyen megtanulod majd.-kacsintott, majd megfogta a kezem és bementünk. Leültünk az egyik asztalhoz, majd böngészni kezdtük az étlapot. 
-Úúúú sushi.-ujjongtam.-Imádom a sushit.-vigyorogtam.-Te mit rendelsz?
-Kérjünk egy sushi tálat. 15 db, megesszük együtt. Az úgy jó?
-Persze.-mosolyodtam el. Adam kikérte a kajánkat, majd felém fordult. 
-Örülsz a ruháknak?
-Igen, nagyon szépek, és köszönöm azokat amiket nekem vettél.-mosolyogtam, majd megcsókoltam. 
-Nincs mit kicsim, megérdemled.-kacsintott.
-És te is dögöseket vettél.-haraptam be a szám. Mivel egy elég eldugott asztalhoz ültünk, nagyon senki sem vett észre minket. Közel hajolt hozzám, majd megcsókolt. Kezét a fenekemre csúsztatta, mire kuncogva elhúzódtam tőle.
-Ezt ne itt baby.-mondtam, mire vigyorogva az ajkába harapott. Nyomtam egy puszit a nyakára, majd beszívtam az illatát. Már majdnem megcsókolt, amikor megjelent a kínai pincér a kajával. 
-Köszönjük szépen.-mondtam, miközben teljesen elpirultam. Adam csak kinevetett, majd kibontotta a pálcikáinkat. 
-Na figyelj.-adta a kezembe.-Így megfogod, majd a sushi köré teszed. Próbáld meg felemelni.-mondta. Hát megpróbáltam, de le is esett, Adam pedig kinevetett.
-Héééé.-biggyesztettem le az alsó ajkam.-Kezdő vagyok.
-Tudom.-mondta.-Mit szólnál, ha etetnélek?-vigyorodott el. 
-Oké, egyet elfogadok, de utána taníts meg.-vigyorogtam. Ügyesen felvett a pálcikákkal egy sushit, majd a számba adta. Ő is megevett egyet, majd újra megpróbálkoztunk azzal, hogy megtanuljak pálcikával enni. 
-Na, ez az.-vigyorgott, amikor felvettem az egyik sushit és NEM ESETT LE :D. 
-Gyorsan, nyisd a szád.-nevettem, majd a szájába adtam a sushit.-Király vagyok.-mondtam, majd ülve öröm táncot jártam. Adam elnevette magát, majd nyomott egy puszit a fejemre.
-Tényleg ügyes voltál.-vigyorgott. Miután elfogyasztottuk a sushit, bevettünk egy rágót, majd fizettünk. Összeszedtük a sok szatyrot, majd elhagytuk a plázát. Észre vettem pár paparazzót, akik minket fotóztak, de megpróbáltam nem foglalkozni velük és a mai napon csak Adamre koncentrálni. És jól érezni magam. Beültünk a kocsiba, majd tovább tervezgettük a napot. 
-Na, szerintem vigyük haza azt amit vettünk, utána pedig elmehetünk az állatkertbe.-mondta, majd elindultunk. Kipakoltunk az autóból, majd tovább mentünk a közeli állatkertbe. Adam megvette a jegyeket, majd szépen sorban megnéztük az összes állatot. Láttunk kis fehér oroszlánokat, és meg lehetett őket fogni. Jaj annyira aranyosak voltak *-*. Megetettük a zebrákat, a zsiráfokat, meg az elefántokat. Láttunk hatalmas és gyönyörű tigrist meg oroszlánt. Adamet páran megállították képért meg autogramért, én pedig addig néztem az állatokat. Annyira gyönyörű az összes. Az állatkertezés után hazamentünk. Már 6 óra volt.
-11kor hazaviszlek rendben?-mondta, miközben a zárral babrált. 
-Oké.
-Holnap lesz egy fotózásom. Csütörtökön meg koncertem, eljössz ugye?
-Úúú, persze, ha nem jön közbe semmi, ott leszek, Vani is jöhet?
-Igen. Köszönöm.-mondta, majd megcsókolt volna, de én értetlenül elhúzódtam.
-Mit?-néztem a szemébe.
-Hogy vagy nekem. És hogy támogatsz. Mindenben mellettem állsz.-simította meg a karom. Elmosolyodtam, majd megcsókoltam.
-Nagyon szeretlek.-mondtam.
-Én is nagyon szeretlek.-mosolyodott el. Nyomtam a szájára egy puszit, majd megfogtam a kezét és behúztam a nappaliba.
-Várj, ne tv-zünk. Mutatni akarok valamit.-mosolyodott el, majd felhúzott az emeletre. Felmentünk a tető térre. Megláttam egy hatalmas jacuzzit, 3-4 nap ágyat, meg egy kis asztalt, napernyővel. 
-Ezt eddig mért nem mutattad?-mentem oda a jacuzzihoz. Adam egy gombnyomással bekapcsolta, majd átölelte a derekamat.
-Nem tudom. Nincs kedved fürdeni benne?-kérdezte.
-De van. Csak akkor öltözzünk át.-nevettem. Bementünk a szobájába. Én összekapkodtam a bikinim, majd a fürdőben 2 perc alatt átöltöztem. Amikor kimentem, Adam már ott várt, 2 törcsivel a kezében. 
-Mehetünk?-harapott az ajkába.
-Aha.-mondtam, majd felmentem a tető térre.
-Nagyon hideg van.-nyavalyogtam, majd megöleltem.
-Gyere, a víz jó lesz.-mondta, majd belement. Én is belementem, majd már épp leültem volna, amikor az ölébe húzott. Elmosolyodtam, majd belenéztem kék szemeibe. Odahajoltam hozzá, majd már majdnem megcsókolt, amikor elhúzódtam tőle. 
-Szívatsz?-kérdezte nevetve. Én is elmosolyodtam, majd a nyakát támadtam le. Szívtam, haraptam és csókoltam. Végigsimított a derekamon, majd a fenekembe markolt. Apró puszikkal eljutottam a szájáig, majd megcsókoltam. Kb. 10 perc után váltunk el véglegesen egymástól. Vigyorogva kiszálltam az öléből, majd leültem mellé.
-Köszönöm a mai napot, nagyon jól éreztem magam.-mosolyodtam el.
-Én is jól éreztem magam.-mosolygott.
-Hívtad a csajt a koncert miatt?
-Milyen csajt?-kérdezte meglepődötten.
-Aki megmentett minket.
-Ja, tudom már. Még nem, de jó hogy mondod, holnap felhívom.-mondta. Még 1 órát jacuzziztunk, majd rendeltünk pizzát és megvacsiztunk. 8 óra volt. Egyszer csak megcsörrent a telefonom.
-Szia Vani.-kaptam fel.
-Szia, mizu? Mikor mész haza?
-Semmi, veled? Fél 12-re otthon leszek.
-Oké, én is. Semmi, Chuckkal moziban voltunk. 
-Mi vásárolni meg állatkertben, most meg jacuzziztunk.-néztem mosolyogva Adamre, mire ő grimaszolt egyet. Halkan elnevettem magam, majd Vanira figyeltem, aki a filmet ecsetelte.
-Romantikus film, de jó volt.-nevetett.
-Örülök, hogy élveztétek.-mondtam. 
-Én is. Na, további jó szórakozást, majd tali. Sziaaa.-visított.
-Oké, nektek is, sziaa.-nevettem, majd kinyomtam. Beugráltam Adamhez, majd táncolni kezdtem. Igaz, zene se volt meg semmi, és pont Adam elé álltam aki így nem látta a TV-t, de mindegy.
-Jól vagy?-kérdezte, mire elnevettem magam és lehuppantam mellé.
-Felpörögtem.-vigyorogtam. 
-Elmenjünk a közeli klubba? Még csak fél 9.
-Elmehetünk, de el kell készülnöm. 10 perc és mehetünk.-vigyorogtam. Felvettem a ma vásárolt ruhámat, gyors smink. Adam belőtte a haját, majd elindultunk. 2 utcával arrébb volt, nem volt nagyon messze. Ahogy beléptünk, elfoglaltunk egy asztalt. Az egyik pincér rögtön kihozott nekünk egy hatalmas vattacukrot, majd felvette a rendelést. 
-Miért kaptunk vattacukrot?-nevettem fel.
-Ma van a vattacukor világ napja.-mondta Adam.-Ki van írva.-mutatott fel a hatalmas plakátra.
-Ja oké. Nem tudtam.-mosolyogtam.-Úú csinálok képet rólad.-vigyorogtam, majd elővettem a telefonomat és lekaptam Adamet.

-Ééédes.-vigyorogtam, majd megcsókoltam Adamet. Ő is megnézte a képet, majd elkezdtük enni a vattacukrot. Közben kihozták a Martinimet, meg Adam Whiskey-jét is. Miközben beszélgettünk, megittuk, majd megettük a maradék vattacukrot.
-Nyisd a szád.-nevettem, majd a szájába adtam egy picit. 10 órakor hazasétáltunk, de most fél óra alatt értünk haza. Lassabban sétáltunk, beszélgettünk, és néha megálltunk csókolózni. 
-Na összepakolom a cuccom oké?-mosolyogtam. 
-Rendben.-mondta. Gyorsan összeszedtem a cuccomat, majd bepakoltuk őket a kocsiba. 
-Elmegyünk kocsikázni? Utána pedig hazaviszlek.
-Oké, gyerünk.-mondtam, majd sikítva beültem a kocsiba. Talán a sok vattacukor pörgetett fel ennyire, vagy pusztán Adam jelenléte. Nagyon boldog vagyok mellette, és szeretem is, de mégis félek. Chuck annak idején összetörte a szívemet. Nagyon ki voltam miatta, és falat építettem magam köré, amit Vaninak sikerült legyőznie azzal, hogy mellettem van, és ő lett a legjobb barátnőm. Ha bármire szükségem van, rá számíthatok. Mindenben segít, velem együtt örül és meghallgat. És ő a legpozitívabb, legéletvidámabb ember akivel életemben találkoztam. Aztán jött Adam, aki a maradék 2 sor téglát is lebontotta. Szimplán azzal, ahogy rám néz. Sugárzik belőle a kedvesség. Amikor először találkoztunk, amikor nekem szaladt. Bár nem láttam az arcát, azt se tudtam ki ő, de felkeltette az érdeklődésemet. Aztán amikor meghívott egy italra a bárban, és jobban megismertem. Annyira megkedveltem. Bevallom, sokáig féltem és még most is félek, hogy csalódást okoz, hiszen nincs még egy hete, hogy összejöttünk. De bízom benne, hogy ő más. Más, mint Chuck, aki egyik napról a másikra nyíltan megmondta, hogy csak játék voltam a számára, és az egész kapcsolatunk alatt ilyen olyan lányokkal csalt. Végig. De elhiszem, hogy Adam nem tenne ilyet velem. Azt már tényleg nem élném túl. Miközben így elgondolkoztam, éreztem, hogy könnyek szöknek a szemembe. 
-Hé, jól vagy?-kérdezte Adam, amikor meglátta könnyes szemeimet. Leállt az út szélére, majd felém fordult. -Mi a baj??
-Semmi csak...nem tudom hogy mondjam el.-túrtam idegesen a hajamba. 
-Nekem mindent elmondhatsz.-nézett kétségbe esetten a szemembe. 
-Tudod...Chuck az exem.-mondtam ki, mire Adam teljesen meglepődött.-Amikor jártunk, én elhittem hogy szeret. Elhittem, hogy igaz, amit mondd. Mindent elhittem neki, szerettem őt. Aztán, egy nap, csak úgy a semmiből letámadott. Áradt belőle a pia szag, részeg volt. Kijelentette, hogy én végig csak egy játék voltam a számára. Teljesen összetörtem. Hetekig sírtam. Falat építettem magam köré. Elzárkóztam a lányoktól. Nem volt senkim. Egyedül voltam. Egyedül töltöttem a szabadnapjainkat, amíg a többi lány együtt vásárolgatott, fagyizott, vagy épp étteremben ebédelt. Aztán, egyik nap újra összefutottam Chuckkal, az egyik kondi teremben. Utána folyamatosan feltűnt az életemben. De aztán egyik nap Vani berobbant az életembe. Segített túllépni Chuckon, meg az egészen. Nagyon hálás vagyok neki, hogy ennyire mellettem van, és hogy lett egy igaz barátnőm, akivel mindent megbeszélhetek és mindenben támogat. Aztán amikor találkoztam veled.-mondtam, majd megfogtam a kezét.-Segítettél abban, hogy újra megtudjak bízni emberekben. Vani meg te lebontottátok azt a hatalmas falat, amit magam köré építettem. Sose gondoltam, hogy újra szerelmes leszek. Még nem 100%-ig, de megbízom benned. És tudom, hogy te nem lennél arra képes, amire Chuck, mert te egy nagyon optimista személyiség vagy. Melletted sosem unatkozom, és sosem kételkedem benned. Köszönöm, hogy megtanítottál szeretni.-mondtam, majd most már véglegesen elsírtam magam. Lehet, hogy nem kellett volna ennyi információt rögtön Adam nyakába zúdítanom. Sokáig hallgatott, és gondolkozott. Elengedte a kezem, majd adott egy zsepit. Miután kifújtam az orrom, közelebb hajolt és megcsókolt.
-Köszönöm, hogy elmondtad. És nem kell félned, sosem használnálak ki. Nem tenném meg veled. Mert én tényleg, tiszta szívemből szeretlek. Attól sosem kell félned, hogy cserben hagylak.-mosolyodott el, majd még egyszer megcsókolt.
-Köszönöm Adam.-mosolyodtam el. 
-Nem, én köszönöm.-mosolygott.-Szeretlek.
-Én is nagyon szeretlek.-mondtam. Magához ölelt, majd felbőgette a motort és elindultunk. A szálloda előtt megálltunk, majd volt egy kis csönd. 
-Köszönöm ezt a 2 napot, és köszönöm amit elmeséltél. És ígérem nem mondom el Vaninak.
-Honnan tudod hogy Vani nem tudja?
-Mert akkor tuti nem jött volna össze Chuckkal.
-Igaz.-mosolyogtam. És én köszönök. Mindent.-hajoltam hozzá közelebb, majd megcsókoltam. Kiszálltunk a kocsiból, majd Adam segített becipekedni. Beraktam a szobába ahol már Vani is ott volt. 
-Szia, 1 perc.-vigyorogtam, majd kimentem Adamhez.
-Csütörtökön látlak?-mondta, miközben az ujjaimmal babrált. 
-Persze.-mosolyogtam. 
-Jó éjt szerelmem, szeretlek.-karolta át a derekamat, majd összeérintette a homlokunkat. 
-Én is szeretlek, neked is jó éjt pici.-mosolyogtam, majd megcsókoltam. Pár perc múlva elváltunk, majd elindult.
-Szia!-engedtem el a kezét.
-Szia!-mosolygott, majd elhagyta a hotelt. Bementem Vanihoz, aki kíváncsian figyelt.
-Hali.-nevettem, majd leültem vele szembe.
-Mizu?-kérdezte nevetve.
-Semmi, minden oké. Csütörtökön, ha Rosa elenged, eljössz velem Adam koncertjére?-vigyorogtam.
-Persze.-sikított fel, majd megölelt.
-Okéé.-vigyorogtam.-Mizu veletek?
-Semmi, Chuck elutazik, csak hétfőn találkozunk legközelebb.-biggyesztette le az alsó ajkát. 
-Hát, sajnálom. De nem fogsz unatkozni. Holnap dolgozunk, csütörtökön együtt leszünk + koncert, pénteken kitalálunk valamit, hétvégén meg családozunk. Úúú, képzeld, Adam eljön anyáékhoz.-vigyorogtam.
-Az király.-nevetett.-De jó neked.
-Csak 5 nap.-mosolyodtam el halványan. Megmutattam, hogy miket vettem, illetve miket kaptam Adamtől, majd lezuhanyoztam. Vanival még beszélgettünk picit, de utána elaludtunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése